Od energii marki po komfort zakupów
Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w procesie tworzenia marki Sinsay, wspierając jej rozwój poprzez wdrożenie nowego konceptu salonów w 30 lokalizacjach na terenie całej Polski.
Od samego początku naszym celem było zaprojektowanie przestrzeni, które oddają energię i charakter marki, a jednocześnie odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów – poszukujących wygody, przejrzystości i atrakcyjnego doświadczenia zakupowego.
Sinsay, należący do grupy LPP, od momentu debiutu w 2013 roku przeszedł dynamiczną transformację – od brandu skierowanego głównie do nastolatek do nowoczesnej, kompleksowej oferty dla całej rodziny.
Nowy koncept wnętrz oparty został na przestronnych układach i neutralnej kolorystyce, które tworzą idealne tło dla kolorowych, sezonowych kolekcji. Takie podejście pozwala na lepszą prezentację produktów i poprawia komfort poruszania się po salonie, wspierając intuicyjne decyzje zakupowe.
Wdrożenia: Europa Centralna Gliwice, Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynu Koźlu, City Center Rzeszów, Słupsk Jantar, Płock Mosty. Łódź Manufaktura, Łódź Pasaż, Renowa Wrocław, Rzeszów Millenium Hall, M1 Zabrze, Olimpia Bełchatów, Łomża Veneda, Bytom Agora, Radom Słoneczna