PL EN
Super-pharm

Super-pharm

Portfolio -

Współczesne podejście dla zdrowia i urody

Projekt dla Super-Pharm rozpoczęliśmy od pytania: jak ma wyglądać współczesne miejsce troski o zdrowie, urodę i codzienne potrzeby? Odpowiedź zawarliśmy w koncepcji, która łączy czytelność i funkcjonalność z delikatną estetyką oraz zaufaniem, które marka buduje od lat.

To wnętrze nie tylko prezentuje produkty, ale też prowadzi klienta za rękę – od wejścia, przez aptekę, aż po strefę beauty i pielęgnacji. Każdy element przestrzeni został zaprojektowany z myślą o intuicyjnej nawigacji, minimalizując chaos, a maksymalizując komfort i spokój użytkownika.

Witryna sklepu oraz strefa wejścia pełnią funkcję zaproszenia – z jednej strony są wyrazistym znakiem rozpoznawczym, z drugiej otwierają przestrzeń, która ma służyć i wspierać.

Nowy układ funkcjonalny pozwala na swobodne poruszanie się, czytelne odnalezienie konkretnego działu, a także świadome podejmowanie decyzji zakupowych – zarówno samodzielnie, jak i przy wsparciu personelu.

Zakres naszej współpracy obejmował:

  • audyt istniejącej przestrzeni i analizę funkcjonalną,
  •  projekt koncepcyjny i wdrożeniowy,
  • opracowanie systemu wayfinding i komunikacji instore,
  •  digitalizację strefy wejścia, która subtelnie podkreśla nowoczesny, dostępny i troskliwy charakter marki.
Projekt: Supher-Pharm
Zakres: Conceptual design, Executive Design
Zespół:  
Zdjęcia  Marlena Fearber
Realizacja 2023
Lokalizacja kilkadziesiąt lokalizacji w Polsce m.in. Warszawa
Zdjęcie-2 Zdjęcie-3 Zdjęcie-4 Zdjęcie-5 Zdjęcie-6 Zdjęcie-7 Zdjęcie-8 Zdjęcie-9 Zdjęcie-10 Zdjęcie-11 Zdjęcie-12 Zdjęcie-13 Zdjęcie-14 Zdjęcie-15 Zdjęcie-16
Projekt: Supher-Pharm
Zakres: Conceptual design, Executive Design
Zespół:  
Zdjęcia  Marlena Fearber
Realizacja 2023
Lokalizacja kilkadziesiąt lokalizacji w Polsce m.in. Warszawa

Projektujemy doświadczenia.

Tworzymy koncepty.

Budujemy.