Wirtualny
spacer

Lantre

Retail Warszawa 2022

Metodologię naszej pracy z marką Lantre oparliśmy o design thinking oraz innowacyjne rozwiązania podkreślające produkty marki Apple. W pierwszym etapie zbadaliśmy bardzo wnikliwie potrzeby konsumentów salonu stacjonarnego, zweryfikowaliśmy potencjał miejsca oraz otoczenie. Ważnym aspektem naszej pracy było również wytyczenie ścieżek zakupowych, które odpowiadają na główne misje zakupowe. Zajeliśmy się także digitalizacją procesów obsługi i sprzedaży klientów - działając w duchu omnichannel, aby dostarczyć klientom salonu Lantre jak najlepsze doświadczenia. 

Kreując showroom skupiliśmy się na wykonaniu minimalistycznego projektu designu otoczonego pełną detali elektronicznych przestrzenią.

Poprzedni Następny Powrót do listy projektów Powrót do strony głównej

Strona korzysta z cookie / ciastek w celu realizacji usług zgodnie z dokumentem Polityka prywatności.

Zamknij