Wirtualny
spacer

Super-pharm

Retail Warszawa 2021

W centrum projektu nowej odsłony marki Super-pharm od zawsze stał klient. To dla niego wspólne szukaliśmy nowych rozwiązań, to z myślą o nim tworzyliśmy zakupowe ścieżki, to jemu chcieliśmy uprzyjemnić czas spędzony w przestrzeni sklepu. Ale przede wszystkim, to klientocentryczne podejście miało zagwarantować przyjemne, pozytywne doświadczenia w obcowaniu z marką. W tym projekcie czerpaliśmy z grupowego, empatycznego podejścia, tworząc koncept nie tylko nowoczesny, ale i odpowiadający na najważniejsze potrzeby konsumentów, tak dynamicznie zmieniające się w obecnej rzeczywistości, a zbadane wspólnie z partnerską firmą Omnisense. Sieć łączy w sobie funkcje drogerii, dermocentrum oraz apteki. Wspólnym elementem dla tej szerokiej oferty jest woda będąca nieodłącznym składnikiem i częścią codziennej pielęgnacji. To właśnie ona stała się naszym motywem przewodnim - kolor błękitny, wraz elementami naturalnymi takimi jak drewno, nawiązują do wysokiej jakości sprzedawanych produktów. W myśl transparentności i otwartości na klienta, zaprojektowaliśmy także punkty testowania i doradztwa. Całość łączy ze sobą jasna komunikacja i instorowa nawigacja, ułatwiająca odnalezienie się w świecie produktów i marek sieci.

Media o projekcie: Property Design  Dla Handlu  Eurobuild  Wiadomości Kosmetyczne

Zakres współpracy:

  • audyt i analiza
  • projekt koncepcyjny
  • projekt koncepcyjny
  • elementy komunikacji in-store

 

Poprzedni Następny Powrót do listy projektów Powrót do strony głównej

Strona korzysta z cookie / ciastek w celu realizacji usług zgodnie z dokumentem Polityka prywatności.

Zamknij